سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
دانش فراگیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است . [امام علی علیه السلام]

«مدارس قرآن» فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش را سامان می‌دهد 
 کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر راه‌اندازی 10 هزار دارالقرآن طی سال تحصیلی پیش‌رو در آموزش و پرورش، گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی قرآن در آموزش و پرورش با تأسیس مدارس قرآن سامان می‌یابد.
«علی عزتی» کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) ضمن بیان این خبر گفت: 13 میلیون دانش‌آموز و 100 هزار مدرسه در سراسر کشور وجود دارد.
وی افزود: از اول مهر‌ماه 10 هزار دارالقرآن در مدارس کشور راه‌اندازی می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها با ایجاد این مدارس فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش گسترش زیادی خواهد داشت.
عزتی تصریح کرد: قرار است 50 هزار مدرسه قرآنی در سراسر کشور راه‌اندازی شود که در فاز اول این پروژه در مهر‌ماه سال جدید تحصیلی 10 هزار مدرسه قرآنی در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.
وی تأکید کرد: مراکز دارالقرآن از ابتدای تأسیس تاکنون 650 مرکز بوده و 2 میلیون و 500 هزار نفر را تحت آموزش خود قرار داده است.
وی از راه‌اندازی 50 هزار مدرسه قرآن تا پنج سال آینده در کشور خبر داد و گفت: نمونه‌ای نمادین از این مدارس قرآن در هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم به نمایش در آمده بود که با استقبال دانش‌‌آموزان و والدین آن‌ها همراه شده بود.

کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنانش تصریح کرد: بر این اساس یک مدرسه نمادین متشکل از 12 کلاس درس، سالن اجتماعات و حیاط در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شد که براساس برنامه‌ریزی‌ها در مدت پنج سال آینده 50 هزار باب از این مدارس در سطح کشور راه‌اندازی و تجهیز می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: تاکنون 650 دارالقرآن به شکل منظم و مدون به فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور پرداخته‌اند، ولی برای انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی قرآنی با تأسیس مدارس قرآنی این روند سامان می‌یابد.


 
 




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | سه شنبه 89 مهر 20 ساعت 1:22 عصر |

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ