سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که انقلابی کاملا مردمی و برگرفته از رای مردم است 28 خرداد ماه سیزدهمین رییس جمهوری خود را خواهد شناخت تا نشان دهد این نظام یک نظام مردمسالاری دینی است و متکی بر آرای مردم است.

28 خرداد ماه امسال 2 کارزار انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در ایران اسلامی برگزار خواهد شد و محور مهم این میدان انتخاباتی خود مردم  و حضورشان در پای صندوقهای رای است .

با نزدیک شدن به زمان انتخابات این سوال در ذهن ها خطور می کند که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟

در طول حیات 43 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی هر گاه که مشکلاتی برای کشور حادث شده است مردم با رغبت بیشتری در پای صندوقهای رای حاضر شده تا جواب دندان شکنی به  کینه های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بدهند.

اکنون نیز که کشور به دلیل تحریمهای ظالمانه با مشکلاتی اقتصادی دست و پنجه نرم می کند مردم انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوقهای رای نشان دهند.

کارشناسان معتقدند انتخابات در هر کشور و مشارکت مردم منجر به بالا رفتن  قدرت سیاسی ان کشور می شود و نظام‌های مردم‌سالار اداره کشور را از راه اتکا به آراء عمومی پیش می‌برند.

به عقیده آنها در این نظام‌ها، مردم یکی از پایه‌های اصلی اقتدار ملی محسوب می‌شوند و مشارکت سیاسی بالای مردم در امور کشور و در شکل متداول آن یعنی انتخابات، تولید قدرت ملی می‌کند.

 انتخابات یکی از شاخص های دموکراسی است

ادامه مطلب...


  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | سه شنبه 100 خرداد 25 ساعت 9:30 صبح |

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ