سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]

                                                            * ختم آیة الکرسی *

ختم اول : از باب ذکر وختم ازعلماء شیعه در کتب معتبره خود چنین نقل فرموده اند : در آیه «آیة الکرسی » ده(10 ) وقف وجود دارد که در وقت خواندن هر که در ان ده(10) جا توقف کند ودعا نماید دعایش مستجاب خواهد شد .
ده(10)مکانی که باید توقف کردعبارتند از:
الله لا اله الا هو(1)الحی القیوم(2)لا تاخذه سنه ولا نوم (3)له ما فی السموات والارض(4)من ذاالذی یشفع عنده الاباذنه(5)یعلم ما بین ایدیهم(6)وما خلفهم ولا یحیطون بشیء من علمه الا بماشاء(7)وسع کرسیه السموات والارض(8)ولا یووده حفظهما(9)وهوالعلی العظیم(10)

به مکان وقف اول که رسیدی انگشت کوچک دست راست را ببندو همینطور یکی یکی انگشتان را ببند و طوری عمل کن که آخرین انگشت،انگشت شصت دست چپ باشد.واگر حاجتت طلب چیزی باشد،بین دو عین ((یشفع))و((عنده))آن را از خدا بخواه.
واگر حاجتت دفع شر است بین دو میم ((یعلم))و((مابین ایدیهم))آن را از خدا بخواه. وهنگامی که از خواندن ((آیه الکرسی))فارغ شدی سه(3)مرتبه سوره ی((الم نشرح))و سپس سه(3)مرتبه((قل هوالله احد))را بخوان،   

 آنگاه سه مرتبه (3)صلوات بفرست وسر به سوی آسمان بلند کن و حاجتت را از خدا بخواه و بعد از آن ده(10)بار((سوره حمد))را بخنوان و بعد از هر یک از ده (10)مرتبه ((سوره حمد))،هر یک از انگشتان بسته شده ی دستت را باز کن و از انگشت شصت دست چپ شروع کن و بعد از آنکه انگشتا نت بازشد به آسمان نظر کن و بدم و حاجت خود را بخواه.

ختم دوم: هر کس دشمنی قوی داشته باشد ،به نیت مغلوب شدن آن دشمن شروع نماید و در میان دو میم ((یعلم))و ((ما بین ایدیهم))آن دشمن را از ذهن بگذراند و این عمل را چهارده(14)روز انجام دهد . بدون شک آن دشمن مغلوب و مقهور خواهد شد . این عمل را در غیر موارد صحیح انجام ندهید.
این عمل به کرات تجربه شده است.
ختم سوم:به عدد نام هرکس خوانده شود سعادت دنیوی و اخروی شامل حال خواننده ی آن می شود مثلا محمد به حرف ابجد نود و دو (92)می شود. اگر شخصی که نامش محمد است نودودو (92)مرتبه بخواند ،سعادتمند خواهد شد و توسعه در رزق و روزی او پیدا خواهدشد.
ختم چهارم:برای به وجود آوردن محبت میان دو نفر به طور شرعی به عدد اسم هر دو نفر خوانده شود آثار عجیبه ای دارد.
ختم پنجم:اگر کسی را مهمی روی دهد و بخواهد زود انجام وحل شود به صحرائی رود که در آنجا هیچ کس نباشد ،خطی بر گرد خود بکشد و رو به قبله با وضو وبا کمال خضوع و خشوع در آن دایره بنشیند و هفتاد بار ((آیه الکرسی))را تا ((وهوالعلی العظیم))بخواند بدون شک در همان روز حاجتش برآورده شود . بسیار تجربه شده است.

 

 

 



  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | یکشنبه 90 شهریور 27 ساعت 5:7 عصر |

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ