سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یادوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

به مناسبت فرارسیدن سی وهفتمین بهار انقلاب مراسم جشنی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرهنگیان و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات دبیرستان نوردانش شهر حسن آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مدیریت آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به حضار و قدردانی از دست اندرکاران این برنامه با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما با به پیروزی رسیدن در 22 بهمن 57 این ارزش ها را زنده کرد و امروزه دشمن نیز از این ارزش ها می ترسد که هر بار شبیه خون فرهنگی را براه می اندازد و شما فرهنگیان در این موضوع نقش بسیار مهمی را در جامعه دارید و باید به شبیخون فرهنگی دشمن توجه کافی داشته باشید.

بخشدار جرقویه علیا نیز با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت دهه فجر اظهار کرد: این دهه فرصت مناسبی برای گذر بر انقلاب و زنده کردن یاد و خاطره شهدا و امام راحل و همچنین آرمان های آن پیر فرزانه است.

بهزادفر با اشاره به اینکه این روزها یادآور روزهای عظیم تاریخی است، افزود: دهه فجر یاد آور روزهای عظیم انقلاب و تجسم اراده و عظم ملت به رهبری امام بزرگوار برای بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه دهه فجر را تجدید قوای نیروی های انقلابی و تجدید میثاق دوباره ملت با انقلاب و رهبری دانست و تصریح کرد: عزت ایران و ایرانی و عزت اسلام و مسلمین در این دهه نمایان می شود و انچه که باعث تداوم حرکت انقلاب است زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل می باشد.

DSC08596

 

 

DSC08579DSC08592




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | سه شنبه 94 بهمن 20 ساعت 10:14 عصر |

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ