سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
کسی که تکبّر می ورزد، چیزی فرا نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]


© ... خوشحالی امام زمان با ده عمل ... ©


1-کمک وصدقه به محرومین به نیت سلامتی و دور کردن غم واندوه از امام زمان(عج2-نماز اول وقت موجب خوشحالی حضرت مهدی (عج) می شود3-صلوات فرستادن زیباترین هدیه است به همراه (وعجل فرجهم) حداقل روزی 100 مرتبه4-تلاوت قرآن به خصوص سوره های یس، نبا، عصر، واقعه و ملک بعد از نماز و تقدیم به اموات و شیعیانی که وارث ندارند‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍5-به نیابت از امام زمان(عج) به زیارت ائمه بروید و یا دیگران را به زیارت بفرستید(حج،کربلا،مشهد،قم).

6-به والدین خود خدمت کنید،مطمئن باشید قلب عالم امکان،حضرت مهدی(عج) ،از این عمل بسیار خشنود می شود7-دعای ندبه و دعای غیبت امام زمان(عج) بخوانید8-خواندن نماز امام زمان(عج) (همانند نماز صبح دو رکعت و تکرار ایاک نعبد وایاک نستعین100 مرتبه و ذکر رکوع و سجود هر کدام 7 مرتبه

9-احترام وخدمت به سادات و دوستان حضرت به نیت خوشحال کردن امام زمان(عج) 10-بعد از هر نماز برای فرج امام زمان(عج) زیاد دعا کنید. همواره یاد وانتظار ظهور آن بزرگوار را با دعا در خود تقویت و از پروردگار توفیق معرفت بیشتر به حضرت را درخواست کنید.

... ما رو هم از دعای خیر تون بی نصیب نزارید ...

موفق . شاد . پیروز باشید





  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | یکشنبه 88 خرداد 17 ساعت 5:53 عصر |

     

    تقدیم به قلب پرمهر همه پدران
    مردی 50 ساله با پسر تحصیل کرده 24 ساله اش روی مبل خانه خود نشسته بودند ناگهان کلاغی کنار پنجره‌شان نشست. پدر از فرزندش پرسید: این چیه؟ پسر پاسخ داد: کلاغ پس از چند دقیقه دوباره پرسید این چیه؟ پسر گفت : بابا من که همین الان بهتون گفتم: کلاغه ، بعد از مدت کوتاهی پیر مرد برای سومین بار پرسید: این چیه؟ عصبانیت در پسرش موج میزد و با همان حالت گفت: کلاغه کلاغ کلاغ ! پدر به اتاقش رفت و با دفتر خاطراتی قدیمی برگشت. صفحه ای را باز کرد و به پسرش گفت که آن را بخواند.در آن صفحه این طور نوشته شده بود: امروز پسر کوچکم 6 سال دارد. و روی مبل نشسته است هنگامی که کلاغی روی پنجره نشست پسرم 22 بار نامش را از من پرسید و من 22 بار به او گفتم که نامش کلاغ است.هر بار او را عاشقانه بغل می‌کردم و به او جواب می‌دادم و به هیچ وجه عصبانی نمی‌شدم و در عوض علاقه بیشتری نسبت به او پیدا می‌کردم ...




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | یکشنبه 88 خرداد 17 ساعت 5:18 عصر |

     نفاق ودورویی یک معضل تاریخی»           

    از قدیم به ما یاد داده بودند که ریاکاری، نفاق و دورویی سرمنشاء فساد است. وقتی پنهان‌کاری می‌کنیم، لاجرم برای خفط این موضع، به تظاهر و ریا هم آلوده می‌شویم و همین عادت زشت، خودش نفاق و دورویی هم می‌آورد و هکذا که رنگ‌پذیری دقیقه به دقیقه و فرار از مسئولیت را هم در پی خواهد داشت و فکر می‌کنیم یکی از ریشه‌ای‌ترین مشکلات کشورما  در عرصه ها‌ی اجتماعی،اقتصادی،  فرهنگی و حتی سیاسی، دورویی، ریاکاری و به نحوی نفاق است، البته می‌دانیم که ممکن است اطلاق کلمه ریاکار برای بعضی‌ها از جمله خود ما سنگین باشد. اما بهتر است تمرین صداقت را از همین جا در نوشته‌ها و وبلاگ‌ها و ارتباطمان شروع کنیم و نگران نباشیم که با این حرف‌ها، باعث دلخوری افراد و اشخاصی می‌شویم. می‌خواهیم بگوییم، منظور این نوشته، دادن راه‌حل برای مشکلات کشور نیست! اول باید خودمان با صراحت بگوئیم که «ما چگونه هستیم؟» و بعد پیدا کنیم که «چرا این گونه شدیم؟» و در مرحله سوم امیدوار باشیم که نخبگان ما فکر در مانش بیفتند و الا ما هم به خوبی می‌دانیم که تقیه و سکوت در برخی موقعیت‌های ریاکاری چه جان‌هایی را در طول تاریخ این مملکت از پرواز لحظه‌ای نجات داده و چه پست‌ها و مقام‌ها و شأنیت‌ها را محفوظ داشته، پس اندکی جسارت به خرج داده، حرف بزنیم و نقد کنیم




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | یکشنبه 88 خرداد 17 ساعت 5:6 عصر |

    نقش بی حجابی در ایجاد اختلالهای زنان و مردان

     برهنگی زنان که پیامدهایی همچون آرایش و عشوه گری و امثال آن به همراه دارد ، مردان و به ویژه جوانان را در یک حال تحریک دایم قرار می دهد . تحریکی که سبب کوبیدن اعصاب آنان و ایجاد هیجان های بیمار گونه عصبی و گاه سرچشمه ارماض روانی می شود .
    اسلام می خواهد مردان و زنان مسلمان روحی آرام ،اعصابی سالم و چشم و گوشی پاک داشته باشند و این یکی از فلسفه های حجاب است .
    در جامعه ای که حجاب وجود دارد و تحریکات جنسی به حداقل رسیده است . انسان ها به سوی خدای بزرگ اوج می گیرند . مردی که وقتی صبح از خانه بیرون می آید ، چشمش را فرو می بندد و با خانم هایی بر خورد می کند که همیشه پوشیده اند و توجه این مرد به عبودیت خدا و خدمت به جامعه است با مردان دیگری که همیشه در معرض تحریک جنسی قرار داند تفاوت فراوانی دارد .
    کشش های جنسی زن و مرد را مبتلا می کند به گونه ای که در مسیر اوج خود زمین گیر شوند . برای همین است که پیامبر اسلام (ص) می فرمایند : ((زنی که خود را آرایش کند و با بهترین لباسها از خانه خارج شود تا مردم او را ببینند فرشتگان آسمانها و زمین اورا لعنت می کنند و وی مورد خشم خداوند است تا بمیرد و وارد آتش شود . پوشش و حجاب به دلیل این که در متعادل کردن غریزه خود نمایی و تبرج زن نقش اساسی دارد عامل مهمی برای جلوگیری از بخش بزرگی از اظطراب ها و دغدغه ها ی فکری زن ومرد است .
    آزادی زن در خود آرایی و به نمایش گذاشتن جلوه زنانه اش در جامعه و برهنگی باعث افراط در تجمل و توجه به زیبایی ها ی ظاهری می شود و این توجه افراطی می تواند اختلال های روانی را درزن نیز به دنبال داشته باشد .دلیل این کار هم روشن است . همیشه کارها به دلخواه پیش نمی رود و باعث بروز نگرانی ها یی برای زنان خود نما می شود چه بسا رقیبی جوان تر و زیباتر از راه برسد و شکار آنان را برباید . با مرور زمان و بالا رفتن سن رد پای چین و چروک در چهره ی زنان پیدا می شود و آنها را از نگاه ها می اندازد این نگرانی ها زن را به پهنه ی امراض روانی وارد می کند .
    اسلام با واجب کردن حجاب بهترین راه را برای حفظ و بقای عزت ، شرف ، انسانیت ، عواطف واحساسات با ارزش زن و مرد ترسیم می کند . مباحثی که اگر به آن توجه نشود مشکلات عدیده و حادی را برای جامعه ی انسانی فراهم می کند و گاه جامعه را به سوی نابودی می کشاند . کمی فکر کنیم و به آینده خود و جامعه ی بشری بیندیشیم و بدانیم که عمل به دستورات اسلام و حفظ حرمت و عزت زن و مرد است . فظ حجاب عامل رهایی از بند شیطان و بهره بردن از نور معنویت و ایمان است . حفظ حجاب باعث رسیدن به کمال انسانی است . حفظ حجاب عامل رهایی زن و مرد از امراض و اختلالهای روانی است . از این رو اسلام بر آن پای می فشرد و پیامبر ( ص) و اولیای الهی ( ع ) همواره بر آن تاکید می کنند .
    از امام علی بن ابی طالب ( ع) روایت شده است : روزی به محضر رسول خدا ( ص) شرفیاب شدم .
    در کنار بقیع نشسته بودیم . آن روز هوا سرد و بارانی و زمین اندکی مرطوب بود . در آن حال دیدیم زنی که بر الاغی سوار است از مقابل ما عبور کرد مسیر حرکت زن ناهموار بود و ناگهان دست الاغ در گودالی فرورفت و زن از بالای آن به زیر افتاد . تا چنین شد رسول خدا ( ص) صورت خود را از طرف آن زن بر گرداندند .
     
       اصحاب عرض کردند : ای رسول خدا ، آن زن پوشش کامل دارد .
    رسول خدا (ص) سه مرتبه فرمودند : خداوند دارندگان پوشش کامل را مورد غفران و آمرزش خود قرار دهد .
    سپس فرمودند : ای مردم اندام خود را کامل بپوشانید و بدان وسیله همسران خود را که از منزل خارج می شوند از نامحرمان حفظ کنی




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | یکشنبه 88 خرداد 17 ساعت 4:3 عصر |

     آشنایی  با پیش  کسوتان  قرآن ومعارف اسلامی سطح منطقه جر قویه علیا
     با توجه به اینکه یکی از اهداف مر کز دارالقرآن نشر قرآن ومعارف اسلامی میباشد. در نظر دارد پرچمداران قرآن ومعارف اسلامی منطقه را از گذشته تا حال به نسل جدید معرفی نماید   .شایان ذکر است   در صورتیکه نام پیش کسوتی از قلم افتاده وشما اطلاع دارید  در قسمت نظریان نوشته تا انشاء الله در جلسات آتی معرفی نمائیم
    نوع فعالیت وتاریخ فوت محل سکونت نام ونام  خانوادگی
    استاد حوزه قبل از 40 جهت تدریس وارد حسن آباد گردید وبعد از چهار سال سکونت رحلت کردند  شیخ ملا کاظم  نودیشنی
    تبلیغ- فبل از 42 حسن آباد شیخ ملا محمد جعفر منصوری
    تبلیغ- قبل از 40 حسن آباد شیخ ملا رضا رحیم چاووش
    تبلیغ قبل از42  حسن آباد شیح ملا حسنعلی منصوری (حاج آخوند)
    تبلیغ –قبل از 42  حسن آباد شیخ میرزا عبد الغنی تلقائی
    تبلیغ – سال 63  حسن آباد شیخ محمد رضا مسترحمی
    تبلیغ سال 60  حسن آباد شیخ  سید محمد رجایی رامشه ی
    تبلیغ – قبل از 42  حسن آباد شیخ ملاغلامرضا صادقی
    تبلیغ  قبل از 30  حسن آباد شیخ میر عابدین
    تبلیغ  قبل از 33 حسن آباد شیخ ملا علی اکبر صادقی
    تبلیغ  قبل از 33  حسن آباد شیخ سید ابوالحسن دستجردوکی
    تبلیغ سال 70  حسن آباد شیخ قدرت الله صادقی
    تبلیغ  سال 70 حسن آباد استاد ملا محمد استاد عباس  صادقی
    تبلغ- طب قدیم سال70 حسن آباد استاد ملا عباس صادقی قلعه ی
    تبلیغ-طب قدیم- سال 70 حسن آباد استاد ملا عباس سعادت
    تدریس قرآن- قبل از 29 حسن آباد استاد علی چاووش
    تدریس قرآن  قبل از 29 حسن آباد استاد حسن بامبول
    تدریس قرآن قبل از 29  حسن آباد  استاد حسن علی آقا محمد
    تدریس قرآن قبل از 29  حسن آباد  استاد ملا علی عبد الحسین قیصری
    تدریس قرآن  قبل از 29  حسن آباد  استاد ملا حسین  بما نعلی منصوری
    تدریس قرآن قبل از29  حسن آباد استاد کلا عباس جمشیدی
    تدریس قرآن  قبل از 29  حسن آباد استاد ملا  باقر صادقی
    تدریس قرآن سال27 حسن آباد استاد  حسین خان صادقی
    تدریس قرآن  سال34  حسن آباد شهربانو صادقی
    تدریس قرآن سال68 حسن آباد  صغری صادقی
    استاد وقاری قرآن   حسن آباد استاد حاج باقر جعفرزاده
    قاری قرآن  حسن آباد استاد میرزا  حسن صادقی
    قاری قرآن  حسن آباد حاج شیخ عباس صادقی
    مجتهد   واستاد حوزه  حسن آباد حاج شیح محمد علی سعادت
    استاد حوزه حسن آباد حاج شیخ علی منصوری



  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | سه شنبه 88 خرداد 12 ساعت 5:15 عصر |


     آشنایی  با هیات ومحافل  قرآنی سطح منطقه  که فعا لیت قرانی دارند
     مر  کز  دارالقرآن در مر کز بخش منطقه جر قویه  علیا یعنی در شهر حسن آباد واقع  میباشد که این مرکز دارای پایگاه های در روستا ها ی مجاور می باشد  وبیش از بیست مربی  در سال  تحصیلی88-89 در این  مرکز  فعا لیت داشتند . لازم به ذکر است  علاوه بر کلاسهای آموزشی ، این  مر کز کلاسهای ویژه خردسالان با نا م مهد القرآن ولایت که پذیرای خردسالان 3الی 5 سال وبزرگسالان که پذیرای مادران وپدران علاقمند به فراگیر قرآن می باشند  اجرا می کند  در اینجا شما را با تعدادی از هیات ومحافل قرآنی سطح منطقه آشنا می کنیم امید است زحمات مدرسین این عزیزان در پیشگاه حضرت حق وامام زمان مورد قبول واقع شود
     ویژه خواهران منطقه ویژه برادران منطقه
    هیات ومحفل قرآنی  حضرت صدیقه طاهره هیات ومحفل قرآنی نور
     هیات ومحفل قرآنی  حضرت زهرا س هیات ومحفل قرآنی یاران
     هیات ومحفل قرآنی  حضرت زینب  هیات ومحفل قرآنی صا حب الزمان
     هیات ومحفل قرآنی سوره هیات ومحفل قرآنی کوثر
     هیات ومحفل قرآنی  ام البنین هیات ومحفل قرآنی سپاهان
     هیات ومحفل قرآنی انتظار هیات ومحفل قرآنی ابرار
     هیات ومحفل قرآنی شهید همت هیات ومحفل قرآنی اندیشه
     هیات ومحفل قرآنی طه هیات ومحفل قرآنی عترت
     هیات ومحفل قرآنی بنت الهدی  هیات ومحفل قرآنی حضرت علی اکبر
     هیات ومحفل قرآنی حضرت رقیه س  هیات ومحفل قرآنی یاران مهدی عج
     هیات  ومحفل قرآنی حضرت مریم س  هیات ومحفل قرآن حضرت علی اصغر
    هیات ومحفل  قرآنی کوثر هیات ومحفل قرآنی حضرت علی اصغر
    هیات ومحفل قرانی شهدای جر قویه هیات ومحفل قرانی خاتم الا وصیاء
     هیات ومحفل قرآنی نور الهدی هیات ومحفل قرآنی عزت وافتخار
     هیات ومحفل قرآنی یاسین هیات ومحفل قرآنی امام خمینی ره




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | سه شنبه 88 خرداد 12 ساعت 5:9 عصر |

    خرداد
    (((خرداد))) حال  وهوای خاصی  دارد:هم به دلیل مناسبت  های خودش  وهم  به دلیل  پا یا ن  سال تحصیلی وامتحانات آخر سال . (خرداد) برای همه ما حال وهوای وداع د ارد وداع با پدر ماندگار انقلاب. ازطرفی  برای بچه  مدرسه ای ها (خرداد) ماه   وداع با همه خاطرات ودوستی های  مدرسه است . نمی دونم الان که این مطا لب را می خونید  چند  تا از امتحاناتتون رو دادید  وچند  تا دیگه  مونده،  وخرداد امسال  یک آزمون بزرگی در پیش روی همه ملت ایران بخصو ص آنها ئیکه به  سن  تکلیف رای دادن رسیدن وبودن دیگران ومی خواهند  با رای دادن سرنوشت کشورشان را تعین کنند  وبا انتخاب فرد اصلح ، دلسوز ، انقلابی ، متدین ، خدا ترس، دوستدار امام ورهبری ، یا ر، ویاور اقشار ضعیف ، وفردی که همه ملت  یعنی چه فقیر وچه قوی را با چشمانش ببیند  وهمه را جزء  ایرانی بشناسد رای دهد  وخدای نا کرده بخاطر  سیاست  قیامت  خود تان را از دست ندهید وفرد مورد نظر  را انتخاب و برای ریس جمهور معین نمائید  ودر پایان سفارش می کنم قدر  همین روز ها ی باقی مانده رو بدو نید وبکوشید با خاطرات خوب  بپایان برسانیم



  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | دوشنبه 88 خرداد 11 ساعت 5:31 عصر |
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ