سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارالقران الکریم جرقویه علیا
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]

چـرا ظــــــهـــــــور نکرد و چه کنم که ظهورش را نزدیک کنم

انکه می بینیم جور وستم تمام زمین را فرا گرفته و فساد عمومی شده و در روح کوچک وبزرگ رسوخ کرده و... ولی تابحال امام ظهور نکرده دلیل داره، که اطلاع از آنها برای شما بسیار مفید بوده مانع انحراف شما در این جهان پراز ریا می گردد.

یکی ازدلایل طولانی شدن غیبت آزمودن مردم جهان است.

امتحان وآزمایش یکی از ترفندها وروشهای قدیمی خداوند از آدم تا خاتم انسانهای روی زمین است.که به وسیله آن استعدادها و ایمان نهفته آدمی را می سنجد. بطوری که خود در سوره عنکبوت می فرماید:آیا مردم گمان کردند(همین اندازه )که اظهار ایمان نمائید(کافی است)وما آنها را به حال خود رها می کنیم و آزمایش نخواهند شد؟! وسپس در آیه بعدی همین سوره می فرماید:گمان نکنید که این آزمایشها فقط برای شما مسلمانان است! خیر.

همانطور که در آیه بالا ذکر شد خداوند همه مردم زمین را می آزماید و برای این آزمایش از هر وسیله ای اعم از ثروت وبی پولی و بیماری و نیکی ها و بدیها و لذائذ جسمی و جنسی و... استفاده می کند پس باید در هر حال مراقب خود باشید تا کارنامه خوبی نزد امام مهدی(ع) و خدا داشته باشید و مبادا یه دفعه هوس کنید و برید طرف سایت های سک... یا اینکه مبادا تو خیابون چششتون به یه ... یا اینکه مبادا نمازتون به خاطر کارهای دیگه به تاخیر بیفته ودر اصل اینکه مبادا در مورد امام الزمان و ظهورش کوچکتری شکی بدل راه دهید. چراکه در مورد آن امام علی(ع) می فرماید:

                                                                                                           

سوگند به کسی که پیامبر رابه حق مبعوث کرد به شدت مورد آزمایش قرار می گیرید و غربال می شوید همانند محتویات یک دیگ به هنگام جوشش زیرو رو خواهید شد آنچنان که بالای شما پایین وپایین تان بالا قرار خواهدگرفت.

در این رابطه خداوند مارابه دوطریق آزمایش خواهد کرد.

1-چه کسی شک می کند و چه کسی پایبند می ماند.

2-چه کسی جذب این دنیای مملواز شهوات می شود و چه کسی جذب خدا و معنویات می شود.

انشاء الله که ما وشما جذب مهدی(ع) و خداوند شویم. اما متاسفانه امروزه عده زیادی راه خود را گم کردند و به دلائلی پیش پا افتاده به وجود امام شک می کنند.

از جمله اینکه بعضی می گویند:چنین عمر طولانی از انسان بعید است(در حالی که از نظر علمی عمر طولانی وی به اثبات رسیده و در مباحث آینده به عرض شما خواهم رساند) بعضی دیگر می گویند اگر هست چرا او را نمی بینیم بعضی دیگر به عدم قدرت او برای انقلاب جهانی شک کردند و...

همانطور که رسول خدا (ص) می فرماید: او (مهدی) کسی است که از بین شیعیانش غائب گشته، غیتبی که کسی در اعتقاد به امامتش باقی نمی ماند جز کسی که خداوند قلبش را به ایمان آزموده باشد.

اما این آزمایش در روز ظهور تمام نمی شود و درآن زمان نیز شدید تر هم می شود. به حدیث زیر از امام صادق توجه کنید.

گویا امام قائم را می بینم که روی منبر کوفه نشسته و یارانش که به اندازه جنگ بدر 313مردند دور او را حلقه زدند که آنها پرچم داران و حکمرانان الهی بندگانش بر روی زمینند. پس امام نامه را از قبای خود بیرون می آورد وچون آنان نامه رسول الله را در دست امام می بینند مانند گوسفندان وحشت زده از دور او متفرق می شوند و جز وزیر و 11 نقیب وی کسی باقی نمی ماند به همان اندازه که نزد موسی باقی ماندند.آنها همه جا را می گردند و جز حضرت چاره سازی رانمی بینند و نزد وی برمی گردند.

عدم آمادگی برای ظهور امام الزمان

این عدم آمادگی دو دلیل دارد که به شرح زیر است:

1- متاسفانه در حال حاضر هنوز جهان برای ظهور امام الزمان آماده نیست زیرا در گوشه و کنار جهان هنوز کسانی هستند که ادعا می کنند که اگر ما حکومت کنیم چنین و چنان می کنیم و خود را همسان با امام ما می دانند در حالی که اگر توجه کنید ذره ای از فضائل اخلاقی وی را ندارند.

در این رابطه امام باقر(ع) می فرماید: قبل از ظهور هیچ قومی نمی مانند تا اینکه به سلطنت برسد تا در دولت ما کسی نگوید که اگر من نیز بودم چنین برنامه ای را پیاده می کردم.

2- با نهایت تاسف مردم نیز هنوز آماده ظهور امام الزمان نیستند چرا که در هنگام مشکلات کسی دیگر را بجای امام الزمان صدا می کنند.

هنگامی که جنگ می شود کمک سازمان ملل را خواستار می شوند در حالی که در حین حمله آمریکا به عراق سازمان ملل هیچ غلطی نکرد . همانطور که قبلا مردم در جنگ جهانی دوم از سازمان جامعه ملل کمک خواستند ولی خود در آتش این جنگ سوخت و خون 55میلیون انسان بی گناه جاری شد و نیست ونابود شدند.

مردم باید بدانند که یگانه منجی عالم بشریت امام مهدی ماست و بس. تنها از خداوند خواستار ظهورش شوید و هر وقت به مشکلی برمی خورید از ته قلب بگوئید یا مهدی ادرکنی و برای تعجیل ظهور امام با اخلاص پس از هر نماز دعا کنید(این کار ثوابها و قضائل بی شماری دارد که انشاءالله در متاحث آینده به عرضتان خواهم رساند) واین را به اطرافیانتان نیز کوشزد کنید.

پس هرگاه چنین شد آنروز است که قائم علیه السلام ظهور خواهد کرد و مشکل شما وما اهل زمین را حل خواهد کرد و جهانی نو را به ما هدیه خواهد کرد.

با ما با شید در هفته آینده بحث ما در مورد نظر سنی مذهب ها ودیگر ادیان در مورد امام الزمان و ظهورمنجی وبرکات ظهور خواهد بود که برای دستیابی به آن فقط کافی است جمعه روزپانزدهم مهرماه به بعد را در ایــنــجـا کـلـــیـــک کنید.مطمئن باشید چند لحظه بیشتراز وقتتان نمی گیرد.

فعلاً خدا حافظ شما وبه امید دیدار مجدد.




  • وقت بخیر:خواننده ی گرامی :
  • نویسنده: علیرضا صادقی حسن آبادی | پنج شنبه 89 تیر 31 ساعت 11:40 صبح |

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    رمضان واحادیث مربوط به ماه رمضان
    دهه فجر انقلاب اسلامی ......
    چرا خدا به شما کمک نمی کند؟؟
    میلاد حضرت زهرا س
    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد
    هفته بسیج
    هفته بسیج گرامی باد
    روز ایثار وشهادت اصفهان
    [عناوین آرشیوشده]
    کد عکس

    اسلایدر

    خوش آمود گویی

    ابزار وبلاگ